Referanser

Torun:
Tinken er en dyktig og inspirerende trener som tilpasser øvelser og belastning til hver enkelt, også på gruppetimer. Det er alltid god stemning og mye humor på treningene. Trening med Tinken anbefales på det sterkeste!

Anniken
Tinken er en bra trener som engasjerer og tilbyr variert trening for alle nivå. Jeg har nå deltatt på fellestrening i gymsal og høstens bootcamp. Begge tilbudene har vært bra.
Det er alltid hyggelig stemning på treningene og Tinken er flink til å gi alle riktig utfordring. Øvelsene er varierte og Tinken er nøye på å instruere og veillede slik at alle øvelsene blir utført riktig for best treningsutbytte og forebygging av skader.

Cecilie:
Det beste med dine grupper er at alle blir sett og at vi blir «presset» ut fra personlig nivå. Du er flink til å korrigere bevegelser og gi oss alternativer dersom eksempelvis knær eller håndledd ikke samarbeider. Øvelsene er slitsomme, virksomme og morsomme.

Jeg gleder meg som regel til trening. «Dørstokkmila» er ikke lang.
Jeg merker stor bedring på formen. Styrketrening med Intervall på inntill et minutt gir god effekt. Spinningtimen går fort med god musikk. Tenker da ikke på heavy-joik!

Du er inspirerende og alltid blid.☀️😀👍
Hilsen Cecilie

Heidi
Jeg oppsøke Tinken i desember 2015 etter varm anbefaling fra en av hennes tidligere kunder. På dette tidspunktet hadde jeg et veldig dårlig syn på hvordan kroppen min så ut. Jeg hadde prøvd å trene selv på treningssenter, men forstod ikke hva jeg drev med. Jeg sendte derfor en lang mail til Tinken om et stort ønske å ha henne som personlig trener i tre måneder.

Jeg begynte å trene hos henne i januar og var kjempe motivert. Siden januar har Tinken vært en god støttespiller som har lært meg om mat, å trene på egenhånd og gitt meg uendelig mange tips til hva jeg kan gjøre for å oppnå mine mål.
Jeg ble ikke satt på noen diett, men istedenfor hadde vi fokus på å endre livsstilen min. Jeg fikk en kostholdsplan hvor jeg fremdeles fikk spise favorittmaten min, men planen bestod av mye frukt og grønt også. Istedenfor at jeg tenkte: «Å nei, dette kan jeg ikke spise,» lærte jeg heller å begrense mengden av de tingene som kanskje ikke var like sunt som andre alternativer.
I tillegg til dette har jeg fått et kjempe fint treningsprogram som jeg klarer å utføre helt på egenhånd. Trening gikk fra å være et ork til å bli gøy! Jeg kjente at jeg fikk mye mer overskudd og energi i hverdagen, pluss at jeg klarte å yte mer generelt. Bæreposene var ikke så tunge lengre og bakken opp til treningsbrakka ble plutselig ikke så slitsom mer.
Jeg har også fått mange komplimenter av folk rundt meg om at jeg ser mye friskere ut. Jeg har  gått ned 5% i fett og opp ca 3 kg i muskler. Jeg er stor fornøyd! Dette hadde jeg aldri klart uten Tinken!
Anbefaler virkelig Tinken som personlig trener på det varmeste.

heidi 2IMG_2685

 

 

 

 

 

 

 

Janne:
I gruppetimene til Tinken er det gode øvelser til god musikk og masse god stemning. Det er et godt satt sammen sett av ulike øvelser for hele kroppen og musikk som fenger – treningstiden går unna fort som bare det. Tinken er flink til å instruere underveis og tilpasser for den enkelte om noen øvelser må gjøres annerledes.

Ruben Magnus Runde
Jeg har siden Januar i år deltatt på spinning i treningsbrakka til personlig trener Tinken, og vil nå benytte anledningen til å anbefale dette til alle som har mulighet. Nivået passer for alle, nybegynner som øvet. En engasjert Tinken loser deg gjennom 45 minutter herlig musikk der det som står i fokus er å la beina gå og svetten renne. Det må sies at Tinken er en dyktig instruktør som forklarer med tegn og tale hvilke øvelser som skal utføres. Prisen på oppleget er helt upåklagelig, og det intime rommet treningen finner sted i, innbyr til nytt bekjentskap og sosialisering i innlagte pauser. Vil du prøve en aktivitet som er morsom, innspirerende og garantert får deg til å svette, prøv spinning hos Personlig trener Tinken. Ruben Magnus Runde.

Nisrin
Grunnet stoffskiftesykdom var jeg i veldig dårlig form da jeg begynte å trene hos Tinken. Hun har har hele tiden prøvd å hjelpe meg på best mulig måte og ikke minst hatt stor forståelse for min helsesituasjon! Etter å ha trent med henne i noen mnd er jeg definitivt blitt mye sterkere og er i mye bedre form! Vi har fulgt et treningsopplegg hele veien og hun er en kjempedyktig personlig trener med stor interesse for det hun driver med. Jeg kommer til å fortsette å trene hos Tinken i lang tid fremover. Anbefales til alle uansett behov.

Veronica
Jeg har trent hos Tinken i 3 måneder sammenlagt. Timene er skreddersydd for dine ønsker og man føler seg virkelig ivaretatt på timene hennes, som også flyr fort avgårde. Hun er motiverende, oppmuntrende og du merker at hun brenner for det hun driver med og at hun også ønsker at du skal nå målene dine. Føler jeg har blitt sterkere og har fått en bedre kroppsholdning og er mer tilfreds med egen kropp. Kan absolutt anbefales på det varmeste!»

Navnit
Jeg har nå trent hos Tinken noen måneder. Jeg er veldig aktiv og har trent mye gjennom tiden. Men etter at jeg begynte hos Tinken, har jeg virkelig sett resultater. Hun har gitt meg riktig øvelser ut ifra hvilken resultater jeg ønsker å oppnå. Etter å ha fulgt hennes treningsopplegg, føler jeg meg mye sterkere og fit.
Tinken er veldig motiverende og inspirerende. Hun pusher en idet mest kritiske øyeblikket og får deg til å gi alt. Man får ikke lov til å gi opp! Anbefales til alle som ønsker et skreddesydd treningsopplegg som gir raske resultater:)

Hilde V
Jeg startet treningen hos Tinken høsten 2013.
Da hadde jeg ikke trent på maaaange år og kan vel si at jeg gruet meg. Tinken tok meg imot med åpne armer. Og forsikret meg om at trening var både gøy og bra for alle og en hver, det handler bare om å finne det man liker og det man vet man kan klare og mestre.
Jeg satte meg mål som jeg klarte å gjennomføre på 6 uker noe som gjorde til at jeg bare fikk mer pågangsmot. Tinken er en utrolig dyktig og engasjert trener som er der for å veilede, støtte og få oss til å gjennomføre de aktivitetene og treningen som er riktig for en person. Jeg vil gi Tinken mine sterkeste anbefalinger til alle som både sliter med overvekt, redsel og lite pågangsmot. Tinken får meg alltid til å ha tro på meg selv samt utføre ting som jeg ikke hadde trodd jeg ville ha klart.
Så takk Tinken for at du er den du er og har så mye erfaring og engasjement for elevene dine.

Anne
Grunnet store rygg- og kneproblemer kan jeg ikke trene på tradisjonelt vis. Tinken er veldig flink til å finne alternative treningsmåter tilpasset mine forutsetninger. Jeg har blant annet hatt stor nytte av TRX (slyngetrening) som har styrket kjernemuskulaturen min uten å provosere frem ryggsmerter. Som tidligere håndballspiller kan jeg bli i overkant ivrig på trening og Tinken er flink til å holde meg tilbake slik at det ikke går på helsa løs. 🙂 Jeg føler meg trygg og ivaretatt og vil anbefale Personlig Trener Tinken uansett ditt behov. Hilsen Anne, epost: al_oslo@hotmail.com

Camilla
Begynte å trene hos Tinken fordi jeg ønsket å komme i mye bedre form, samt at lyset i enden av tunnelen for meg var å klare den fysiske opptaksprøven til Politihøgskolen. Siden jeg var i mildt sagt dårlig form, syntes jeg det var verdt å skaffe meg en personlig trener.
Tinken har hjulpet meg på best mulig måte, hun så fort mine svakheter både med dårlige leddbånd og svake ankler. I tillegg til dette satte hun også opp treningsprogram som var rettet spesifikt mot opptaksprøvene til PHS. Vi har vært innom kosthold, hjemmetrening og vi har fått laget en solid plan som gjelder fra uke til uke.
På timene får jeg alltid en fullverdig og nøye gjennomtenkt treningsøkt – og jeg drar alltid derfra med en følelse at jeg har fått trent skikkelig. Selv om jeg ikke har trent aktivt på en god stund har jeg tidligere trent både på Elixia og alene på jobbens trimrom. Dette kan ikke sammenlignes i det hele tatt! På egen hånd pusher jeg ikke mine egne grenser, og jeg får heller ikke den tekniske og faglige oppfølgingen som de fleste trenger. Alt i alt er Tinken en vanvittig dyktig PT, og det er tydelig at hun har faglig kompetanse så vel som stor egeninteresse for trening. Jeg kommer til å fortsette å trene hos Tinken så ofte jeg kan, selv etter at mine mål er nådd. Jeg stiller gjerne som referanse om ønskelig! Mobil: 92624678
6 uker
Det skiller 6 uker mellom disse bildene.

Hanne
Jeg begynte å trene hos Tinken i oktober i fjor. Jeg hadde et ønske om å trene styrke, men følte ikke at jeg hadde nok kunnskap eller mot til å sette i gang på egenhånd. Tinken gjorde treningen gøy fra første stund og siden har jeg ikke sett meg tilbake. Nå trener jeg styrke 4-5 ganger i uka, både hos Tinken og på egenhånd. Jeg har satt nye personlige rekorder nesten hver uke og jeg har løftet tyngre enn jeg noen gang kunne drømt om å få til.

Jeg kan virkelig anbefale å trene med Tinken på det sterkeste. Hun er ekstremt flink til å motivere og til å tilpasse treningen til akkurat meg. Jeg tror du skal lete lenge etter en personlig trening med så mye kunnskap og engasjement. Hos Tinken har jeg følt meg trygg fra starten av og du kan virkelig se at hun brenner for at du skal klare dine mål. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg stiller gjerne som referanse,  mailadresse hanne.arnesen@hotmail.com

Kari
I forbindelse med vanlig trening overbelastet jeg nakken. Det førte til store nakkesmerter og uutholdelige hodesmerter. Jeg kom i kontakt med Tinken, der hun gav meg en prøvetime (30min). Jeg opplevde at hun fant frem til øvelser som «stemte» og i tillegg vektla hun at det var viktig at øvelsene ikke utløste smerte. Hun var 100% fokusert på hver minste bevegelse. Samtidig tok jeg kontakt med manuellterapeut. Etter en behandling hos henne ble det til at Tinken, som min personlige trener og manuellterapeuten samarbeidet. Etter tre uker med behandling i dette samarbeidet var jeg helt fri for smerter. Jeg anbefaler dette, og opplevde samarbeidet mellom de to fagpersonene som meget effektivt.

Irram
Jeg hadde kjøpt 4 PT hos Tinken og er kjempe fornøyd! Hun har virkelig gitt meg treningsgleden og motivasjonen tilbake. Hun har hjulpet meg masse med teknikken min, og gitt meg mange nye øvelser. Timene er skreddersydd for dine ønsker og man føler seg virkelig ivaretatt på timene hennes. Hun pusher deg, og får virkelig deg til å yte maksimalt.
Jeg har lenge slitt med vonde skuldre, nakke og vond rygg. De stabilitetsøvelsene og styrkeøvelsene hun har lært meg har gitt meg en ny kroppsholdning. Hun tar seg tid til en prat etter timen, og tar ønskene dine på alvor. Tinken er kjempekoselig å trene med, hun er blant annet motiverende, oppmuntrende og en merker at hun brenner for det hun driver med.
Føler virkelig det er verdt pengene å trene med Tinken. Kan absolutt anbefales på det varmeste:)

Ellen M Andreassen
Tinken er en seriøs PT med mye kunnskap. Hun er flink til å variere timene og forklarer godt og tydelig.
Hun er motiverende og blid. Jeg har fått mange tips til hvordan trene riktig og variert for meg selv, noe som var mitt mål!

Marianne
Jeg er veldig fornøyd med timene jeg har hatt hos Tinken. Hun er kunnskapsrik og dyktig og svarer grundig på alle spørsmål jeg kommer med. Gjennom timene er hun engasjert og tilstedeværende. I tillegg er hun alltid blid, hyggelig og oppmuntrende. Jeg kan trygt anbefale Tinken som personlig trener

Erik S
Tinken er oppriktig engasjert i at man skal få fremgang, i riktig tempo, uten skader. Hun er i tillegg veldig morsom å være sammen med

Christine
Trodde PT var tullete bruk av penger, men det er noe av det lureste jeg har investert i. Timene med Tinken gir energi og overskudd! Jeg blir motivert til å yte litt mer enn jeg tror er mulig, formen bedres og buksestørrelsen går ned. Utrolig morsomme timer med en knalldyktig instruktør!!!

May Britt forteller om sin erfaring fra motbakkeløpet Oslos Bratteste:

Takket være Tinken opplevde jeg dette i fjor, og hadde noen i juli 2015 sagt til meg at jeg i slutten av september skulle gå opp to skikkelige bratte slalåmbakker med nummer på brystet… da hadde jeg trudd vedkommende var spenna gærn!!!
Jeg er 58 år, mor til 2 og farmor til 3, og er verdensmester i å finne unnskyldninger for å trene!!
Har trent rehabtrening hos Tinken i lang tid, bare styrke og noen ganger i lysløypa, og er absolutt av de som finner gode omveier i stedet for å gå i motbakke!
Så sitter vi der da, etter ei styrkeøkt i brakka, og dama sier: » Jeg har lyst til å gi deg en utfordring, jeg!»…. Javel, tenkte jeg, 3 økter i uka nå da? «Jeg vil at du skal være med på Oslos Bratteste om 5 uker.» 5 UKER…FEM UKER???? «Æhh, gulp, HÆÆÆÆ»…?? Fikk summa meg litt, hun fortalte hva det var og jeg hørte en stemme som sa: Javel, ok, det er greit? Det var ikke meg men stemmen min som svarte!
Og for å korte inn historien: De neste 5 ukene trente jeg 2-3 ganger i uka. Jeg startet med å gå opp Ingierkollen på Kolbotn som tok 15 min… Så gikk jeg bakkene opp bak Statoil på Kolbotn, først 3 ganger og økte etter hvert. Tinken og jeg gikk opp slalåmbakken på Ljan på 5,5 min…Hver gang jeg skulle ut planla jeg å gå steder hvor det var flest motbakker, og etterhvert kjente jeg formen komme. Hele tiden kjente jeg Tinken «satt på skuldra mi» og oppmuntret meg til å gi litt ekstra.
Jeg var helt alene om dette, og hver gang jeg hadde trent tok jeg skjermbilde av appen og sendte til Tinken.
Jeg startet og fullførte Oslos Bratteste helt alene, hadde kun et mål og det var å gjennomføre og det var sååå gøy! Den første tanken som kom i hodet mitt da jeg gikk over målstreken var: «Var det ikke verre?»
Nå er det ikke 5 uker, men 5 måneder til og jeg har intet annet mål enn å gå fortere enn i fjor!
Så la oss gjøre dette sammen og jeg er gjerne med på å trene sammen hvis noen ønsker det. Kan både på formiddager og ettermiddager. Jeg GÅR, løper ikke!!
Hilsen fra May Britt